اخبار کوتاه از استقلال
تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 18:5 | نویسنده : محمد ميرابي

همچنين پزشک تيم استقلال نيز در گفت و گو با سايت اين باشگاه آخرين وضعيت مصدومان استقلال را تشريح کرد. نوروزي با تبريک روز پزشک گفت: آندرانيک تيموريان بسيار بهتر شده و اگر اينطور پيش برود از روز دوشنبه مي‌تواند تمريناتش را شروع کند. هاشم بيگ‌زاده از ناحيه چهارسر مشکل داشت که اين موضوع حل شد ولي در بازي با بوريرام کمي از ناحيه مچ پا دچار مشکل شد که البته اين موضوع جدي نيست و او مي‌تواند از امروز تمرين کند.

وي افزود: احمد جمشيديان هم تمرينات قدرتي‌اش را شروع کرده و انشاا... از حدود 3 هفته ديگر مي‌تواند در کنار تيم باشد. اميرحسين صادقي نيز دچار ضرب‌ديدگي از ناحيه دست شد که با وجود اين، با غيرت مثال‌زدني‌اش براي استقلال به ميدان رفت.

نوروزي درباره دليل آمار بالاي مصدومان استقلال در ابتداي فصل نيز تصريح کرد: دير شروع شدن تمرينات باعث شد تا کار کمي براي تيم سخت شود. به هرحال وقتي ليگ تمام مي‌شود بازيکن نياز به 4 هفته استراحت دارد تا به لحاظ آرامش فکري و رواني و استراحت بدني به فرم نرمال برگردد. ملي‌پوشان ما دير به تمرينات اضافه شدند و البته در اين بين استراحت کافي هم نداشتند. همه اينها باعث شد تمرينات بدنسازي را کامل انجام ندهند و حتي بازيکناني هم که خوب استراحت کرده بودند، به واسطه دير شروع شدن تمرينات، نتوانستند تمرينات بدنسازي را به طور کامل دنبال کنند.

پزشک استقلال ادامه داد: با توجه به اين دلايل و البته اينکه بازي‌ها هم چند روز يک بار برگزار مي شود، عرصه کمي براي تيم تنگ شد و به همين جهت تلاش کادر پزشکي و تيم بدنسازي دوچندان شد. آندرانيک تيموريان از تيم ملي با مصدوميت آمد، هاشم بيگ‌زاده هم همينطور، احمد جمشيديان هم که از ناحيه شکم دچار مصدوميت شد و همه اينها باعث گرديد کادر پزشکي از اول فصل با مصدوميت‌ها روبرو باشد.

نوروزي در پايان گفت: خوشبختانه بيگ زاده و ساموئل به آمادگي رسيده‌اند و البته بدنساز تيم يعني حاج‌قاسم هم زحمت مي‌کشد تا با استفاده از تمهيدات لازم و استفاده از علم و تجربه‌‌اش، بازيکنان را در فرم خوب آمادگي بدني قرار دهد. امير قلعه‌نويي هم به عنوان رئيس گروه فني همواره تعامل خوبي با بدنساز و تيم پزشکي داشته تا اين معضلات زودتر برطرف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن